Organizētājiem

Ticmate - Mēs padarīt jūsu pasākums starptautiskos!
Dibināta 2006.gadā, Ticmate biznesa koncepcija un mērķis ir kļūt par vadošo Eiropas uzņēmumu starptautisko biļešu pārdošanu un ceļojumus uz dažādu notikumu. Pirmais posms Atklāšanas procesā bija izveidot LondonMusicalTickets.com . Paplašināšanās ir bijusi strauja un panākumi ir jau realitāte. www.london-musical-tickets.com Tagad ir pieejams divpadsmit dažādās valodās vairāk nekā četrdesmit valstīs, ar vienmērīgu sadalījumu par biļešu tirdzniecību uz visiem tirgiem.

Ticmate bija arī iniciators realitātes šova West End Zvaigznes zviedru TV3 s, kur uzvarētājs uzvarēja sieviešu svina piedalās Monty Python 'mūzikas, Spamalot, spēlēja Londonas Vestendā 2008/09.
Mēs pastāvīgi cenšas atrast un attīstīt jaunus projektus.

Vai esat ražotājs notikumu ar starptautisku potenciālu?
Tad Kontakti , mēs palīdzēsim jums sasniegt plašāku auditoriju.

Ticmate darbus ar notikumiem trīs posmos:

Pirms
Ciešā sadarbībā ar pasākumu producentu, pētniecība un kartēšana tiek veikta, lai atrastu vispiemērotāko starptautisko auditoriju. Pēc tam, stratēģija un rīcības plāns ir izstrādāts, lai veiksmīgi sasniegtu izvirzīto mērķa grupu un noteiktu notikumu starptautiski.

Laikā
Efektīvas starptautiskās pastiprināšana tirdzniecība notikumu un biļešu pārdošanas, savukārt radītu papildu pārdošanas un nodot notikumu uz pasaules kartes. Tas varētu ietvert lietas, piemēram, pielāgotas mājas lapām un sponsorētas interneta saites vietējās valodās. Ticmate arī ir pieredze izveidojot ekskluzīvu sadarbības piedāvājumus ar ceļojumu aģentiem, tūrisma aģentūru un citām attiecīgām organizācijām, TV šovi un līdzīgas. Google izmanto Ticmate kā gadījuma pētījums par to, kā veiksmīgi izmantot AdWords.

Pēc
Par projekta rezultātu novērtēšanu ar precīzu mērījumu, plašas paveiktā darba ar starptautisko auditoriju, un valsts analīzi līdz rajona līmenī. Šī informācija ir ļoti vērtīga, ja, piemēram, plānojot ārzemju ceļojumos, plānojot eksportu mūzikliem ārpus Brodvejā vai Vestendā, uc

Pionieriem ietvaros starptautiskos pasākumos

Pie Ticmate, mēs varam redzēt skaidru tendenci pierāda aizvien lielāku interesi par starptautisku notikumu nākamajos gados. Tas ir bijis diezgan skaidrs, ne no summas interese par mūsu meitas, Londona mūzikliem, nekā ļoti īsā laika periodā. Kopējais tirgus dzīvu notikumiem arvien pieaug katru gadu. Piemēram, 2007.gadā jaunais rekords Londonas Vestendā, ar vairāk nekā 13.600.000 cilvēku apmeklē, skatīt paziņojumu presei. Šī tendence ir pastiprinājusies ar IPK pētījums, kas, izmantojot aptaujas rāda, ka pasākums ceļojumi, ti, cilvēki dodas uz kultūras un sporta pasākumiem, ir visstraujāk augošā nozare ietvaros ceļojumu nozares.

Tendences ir arī parādot, ka tā ir faktiskā notikums un pieredze, kas ir noteiktu ceļa galamērķi vairāk un vairāk. Tikmēr līdz šim, vispārējās zināšanas un sistematizācija sasniegšanas starptautiskos klientus par jauniem notikumiem kopumā nesasniedz nozares ietvaros. Tas ir, ja Ticmate saskata lielu potenciālu.

Unikāli risinājumi apvienojumā ar gadu pieredzi

Ticmate ir savs tīkls starptautiskā mārketinga un pārdošanas kanāliem. Mūsu speciāli izstrādāti tehniskā platforma apvienojumā ar mūsu ilgtermiņa pieredzi un know-how, rada interesi apkārt, un atrod auditorijas, starptautiskos pasākumos, piemēram, mūzikli, operas, kabarē, sporta pasākumiem, koncertiem. Nākotnē, mūsu klientiem būs iespēja pasūtīt savu lidojumu, viesnīcu un pat viņu ēdināšanu bez atstāt savas mājas.

Bagātība pieredzes biļešu pārdošanas un pasākumos

Ticmate dibinātājs un galvenais īpašnieks, Markuss Moeschlin, ir liela pieredze, biļešu pārdošanas starptautiskos pasākumos. Viņš bija viens no Pasaules Biļetes tīklā, kurā 22 valstis pirkti un pārdoti biļetes uz starptautiskiem notikumiem no otra iniciatoriem. Turklāt viņš ir strādājis ar vairākiem konkrētiem darbiem. Markuss bija, piemēram, atbildīga par Zviedrijas uzsākt Peter Jöback Miss Saigon un Čikāgā Mūzikas Petra Nielsen gan veikta Londonā. Saskaņā ar Sue Uings pie Cameron Mackintosh, šajā laikā 30% cilvēku auditoriju apmeklēja zviedrus.

Līdz Markuss Moeschlin arī nāca klajā ar ideju, ka zviedrs vajadzētu nolīgt, un aizpildīt, Royal Albert Hall Londonā ar saviem novadniekiem. Roberts Wells patika šo ierosinājumu un sagatavoja sadarbību, kas noveda pie Wells uzpildes Royal Albert Hall trīs gadus pēc kārtas, un no skatītāju skaits bija no Zviedrijas.

Sazinieties

Vai jūs pasākums ražotājs vēlas panākt starptautisku auditoriju? E-pasta international.event uz ticmate.com un pieņemsim get runāt.

Organizētājiem
Latvijas
Ticmate.lv