Kontakti
Kā es varu saņemt savu biļetes?
Vai teātri ir dress code?
Cikos es būtu parādās?
Kas notiks, ja es nevaru izmantot savu biļetes?
Ko tas nozīmē, ka manas biļetes ir "Pēc pieprasījuma"?
Vai man ir nepieciešams ID vācot manas biļetes?
Vai jūs pievienot rezervēšanas maksām?
Man ir jautājums, vai sūdzību?
Kā es varu saņemt savu biļetes?
Jums nepieciešams izdrukāt kuponu / e-biļeti (s), mēs nosūtām uz jūsu e-pasta adresi, kā PDF dokumentu, un jums ir nepieciešams, lai izveidotu kopiju ar tevi uz savu galamērķi. Šeit jāapmainās kuponu / e-biļeti (s), lai savu sākotnējo biļetes vai parādīt pēc pieprasījuma kuponu / e-biļeti (s) sanāksmē adresi jūsu pasākumā. Ir ļoti svarīgi, ka jūs uzmanīgi izlasīt visu informāciju, kas izdrukāta uz jūsu kuponu / e-talona (s).
Atpakaļ uz FAQ
Vai teātri ir dress code?
Parasti nav dress code, elegants vai gadījuma apģērbs ir labi, ja vien nepastāv citi ieteikumi. Lūdzu, izlasiet savu kuponu / e-biļeti (s) ļoti uzmanīgi, jo mēs šeit minēt jebkuru apģērba kodu, kas varētu attiekties uz jūsu rezervāciju.
Atpakaļ uz FAQ
Cikos es būtu parādās?
Ir ieteicams ierasties no 15 min. līdz 30 min. Pirms. Lūdzu, izlasiet savu kuponu / e-biļeti (s) ļoti uzmanīgi, jo mēs šeit pieminēt precīzu tikšanās laiku savu rezervāciju.
Atpakaļ uz FAQ
Kas notiks, ja es nevaru izmantot savu biļetes?
Parasti biļetes nevar tikt atpakaļ, atcelts, vai apmainīt uz citiem datumiem. Bet, ja jūs nevarat izmantot jūsu biļetes, mēs, protams, centīsimies mūsu labāko, lai palīdzētu jums. Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktu lapu mūsu mājas lapā. Šeit mēs arī izskaidrot, kā jums vajadzētu rīkoties, ja jūs nevarat izmantot jūsu biļetes. Lūdzu, ņemiet vērā, ka tas var aizņemt kādu laiku, lai saņemtu biļetes atkārtoti pārdoti citiem klientiem, un ka būs atcelšanas maksu, lai mums un mūsu vietējā aģenta / organizators IF izdosies atkārtotu pārdošanu vai apmainoties ar jūsu biļetes.
Atpakaļ uz FAQ
Ko tas nozīmē, ka manas biļetes ir "Pēc pieprasījuma"?
Ar noteiktiem notikumiem, mums ir nepieciešams, lai saņemtu atrunu apstiprinājusi norises vietā vai mūsu vietējā piegādātāja. Tas parasti aizņem mazāk nekā 48 stundas. To mēs saucam par "atruna ir pēc pieprasījuma". Kad jūsu rezervācija ir apstiprināta ar vietu vai mūsu piegādātāja, jūsu e-biļetes / kuponus, tiks nosūtīts uz jūsu e-pasta adresi, un maksājums tiks pabeigts. Ja jūsu rezervācija ir samazinājies par pasākuma norises vietu vai mūsu piegādātāju (parasti, jo notikums ir izpārdots), mēs nosūtīsim jums e-pastu, lai informētu Jūs rezervācija nav apstiprināta, un rezervācija tiek atcelta. Ja jūsu rezervācija tiek atcelta un nav apstiprināta, nav naudas tiek samaksāts un maksājums nav pabeigts.
Atpakaļ uz FAQ
Vai man ir nepieciešams ID vācot manas biļetes?
Dažreiz jums ir nepieciešams, lai parādītu pēc pieprasījuma derīgu attēla ID vācot jūsu biļetes. Tātad, lai būtu pārliecināts, ka nebūs nekādas problēmas vai nesaprašanās, vācot biļetes lūdzam iesniegt derīgu attēla ID.
Atpakaļ uz FAQ
Vai jūs pievienot rezervēšanas maksām?
Mēs bieži vien ir lētāk nekā citiem biļešu aģentiem un dažkārt pat lētāk nekā norises vietā pati. Tas ir tāpēc, ka mēs esam ārzemju aģents, nevis pārdošanu vietējā tirgū. Tomēr, lūdzu, sagaida, ka rezervācijas maksa varētu tikt iekļauta biļetes cenā 10-25% rezervējot mūzikas, teātri vai operu. , Rezervējot futbola biļetes, lūdzu sagaidīt rezervēšanas maksa starp 10-50%, un varbūt vairāk, ja mačs jūs grāmatu, ir-spēles! Jums jāatceras, lai gan, ka kasē bieži vien nav pieejami biļetes, jo daudzi notikumi ir izpārdotas. Lai jūs varētu maksāt nodevu šajā vietā, bet tad jums tiek garantēta biļeti, pirms jūs atstāt mājās, un nav jāuztraucas par izpārdotas izrādes un melnajā tirgū biļetes, kas bieži vien ir daudz dārgāka nekā mūsu biļetes cenu!
Atpakaļ uz FAQ
Man ir jautājums, vai sūdzību?
Vai jums ir kādi jautājumi, vai tomēr gadās, sūdzības, lūdzu, sazinieties ar mums pa helpdesk@ticmate.com vai atrast mūsu tālruņu numurus sadaļā "KONTAKTI" mūsu mājas lapā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka visas sūdzības nepieciešams nosūtīt mums ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc notikuma / ceļojuma datuma. Ja mēs saņemam sūdzību pēc 14 dienām no notikuma / ceļojuma dienā mēs nevaram garantēt, ka mēs varam jums palīdzēt jebkādā veidā!
Atpakaļ uz FAQ